שיווק דיגיטלי עם קונברטי

בניית דף נחיתה לקמפיין גוגל אדס: למה זול עולה ביוקר?

 
תמונה של מחבר הפוסט: אלון משה

מחבר הפוסט: אלון משה

מומחה גוגל אדס ושיווק הוליסטי, החל מאסטרטגיית שיווק ועד חוויית המשתמש, ניהול מדיה חברתית ומדיה ממומנת, SEO מתקדם ופיתוח אתרים.

תוכן עניינים

בניית דף נחיתה לקמפיין שלך – האם זה באמת המקום לחסוך?

זה היה יום שלישי טיפוסי כשקיבלתי שיחת טלפון מלקוח חדש. נקרא לו דני. דני, בעל עסק קטן לעבודות חשמל, נשמע נלהב במיוחד. הוא סיפר לי בגאווה על דף הנחיתה החדש שלו, שעלה לו רק 500 שקלים, ושאל מתי אנחנו מתחילים להריץ את קמפיין גוגל שלו.

עצרתי לרגע, ואז עניתי: "דני, אני לא בטוח שזה רעיון טוב."

"מה? למה?" שאל בתדהמה.

"הבעיה היא," הסברתי, "שדף נחיתה זול יכול לעלות ביוקר. רוצה לדעת למה?"

וכך התחיל השיעור הקטן שלנו על האומנות של בניית דף נחיתה אפקטיבי.

למה דף נחיתה זול יכול לעלות לך מאוד ביוקר? / למה דף נחיתה חלש פוגע בקמפיין גוגל אדס?

כשמומחה גוגל אדס מנהל קמפיין, המטרה היא להביא את הקהל הכי מדוייק ונכון לדף הנחיתה. אבל מה קורה אם הדף הזה לא מצליח להמיר את המבקרים ללקוחות? הקמפיין מאבד מהאפקטיביות שלו, ועלויות הקליקים ימחקו מהר מאוד, ברוב המקרים כבר בשבוע הראשון את כל ה"חסכון" שלכם על הדף ומבלי שתראו החזרים משמעותיים.

דמיינו שהשקעתם אלפי שקלים בקמפיין, וכל קליק עולה בין 5 ל-30 ש"ח. אם רק 2% מהמבקרים בדף שלכם משאירים פרטים (שיעור המרה נמוך), ההפסד הפוטנציאלי אדיר. לעומת זאת, דף נחיתה מקצועי, עם שיעור המרה גבוה, יכול לשנות את כל התמונה.

קמפיין גוגל אדס שמפנה לדף נחיתה מקצועי: ההבדל בין הצלחה לבזבוז כספים

כשאני בונה דפי נחיתה, אני שם לעצמי מטרה להגיע לשיעורי המרה של 23% ומעלה – מספרים שבולטים משמעותית לעומת הסטנדרט המקובל בתחום, שהוא 4-6%. מה שזה אומר בפועל שסטטיסטית אחד מכל 4 מבקרים מהקמפיין ימיר – יעבור תהליך שבסופו הוא יקבל החלטה ליצר קשר עם העסק. זה לא קורה במקרה. דף נחיתה איכותי הוא תוצאה של חשיבה מעמיקה, המון המון ניסיון ובעיקר תכנון קפדני, הכוללים:

  1. עיצוב ממוקד ואסתטי שמבוסס על צרכים פסיכולוגים:
    דף איכותי שמשדר מקצועיות ואמינות, מותאם ליעד הקמפיין ולשפה הגרפית של העסק זה רק ההתחלה. עיצוב נכון של הדף הוא עיצוב שיגרום לקורא לקרוא כל פיסת תוכן בדף. האומנות של נחת הטקסט בצורה שתיקרא היא כישור שלא ניתן ללמוד אותו בקורס בניית אתרים ורק מאות עיצובים, שעות של צפיה בהקלטות מסך ובעיקר המון ניסוי וטעייה יכולים לייצר.
  2. כותרות משכנעות וממוקדות עם קופי שיווקי ומסרים חדים:
    כל כותרת -בול. כל מילה עם תכלית! כל פסקה מתוכננת כחלק ממסע שאנו לוקחים את הלקוח לאורך הדף במוטרה ליצור אצלו טרנספורמציה רגשית ומנטלית שתניע אותו לבצע את הפעולה היחידה שלשמה הדף נבנה. קופי רייטינג איכותי זה הבסיס של כל דף נחיתה וקופי איכותי מצריך הבנה עמוקה של העסק, הבנה עמוקה של הלקוחות – מה הצרכים שלהם? מה הרצונות שלהם ומה הפחדים שלהם? את כל אלה צריך לאפיין עם הרבה סבלנות ומחשבה והסיכוי שמישהו יעשה את זה עבורכם יחד עם כל שאר הדברים ברשימה פה בלי שתשלמו לו על זה הוא נמוך.
  3. הכנה לשיחת המכירה – אם נשים בדף הנחיתה הצעה בלי כיסוי כמו "מזוודה מלאה בדולרים מובטחת לכל מי שישיאיר אצלנו פנייה" כנראה שיהיו לנו המון פניות! אבל כאשר תגיע שיחת המכירה הלקוח יתרכז רק במזוודת הדולרים שהובטחה לו, על אותו עיקרון אנחנו בונים את הדף כך שלא רק ייצר לידים בקצב גבוה אלא גם ייצר לידים חמים שמבינים את השירות, מבינים את הערך שהוא ייצר להם ומוכנים לשלם על זה. זה תהליך המרה אמיתי -מאדם שהגיע מקמפיין עם צורך אך לא מכיר את העסק והפתרונות שלו לליד חם שמכיר את הערך של העסק ומוכן לשלם על זה!

איך דף נחיתה איכותי חוסך כסף בקמפיין גוגל אדס?

מומחה גוגל אדס מבין שהמטרה אינה רק להביא קליקים ומבקרים לדף, אלא להבטיח שהמבקרים ימירו ללידים. לכן, דף נחיתה עם שיעור המרה גבוה מפחית משמעותית את עלות לליד (CPL) בקמפיין.

לדוגמה:
אם יש לכם 1,000 מבקרים בדף הנחיתה:

  • דף עם שיעור המרה של 4% יניב 40 לידים בלבד.
  • דף עם שיעור המרה של 26% יניב 260 לידים!

עכשיו דמיינו את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בפער הזה, במיוחד אם כל ליד שווה לכם מאות או אלפי שקלים. הסיכוי שיסגרו עסקאות גובר ככל שיש יותר לידים וככל שנעשתה עבודת תכנון נכונה יותר שתחמם את הלידים לקראת מכירה כך מתוך הלידים אחוזי הסגירה יהיו גבוהים יותר.

טעויות נפוצות בבניית דף נחיתה

אז הכיוון מתחיל להתבהר. חסכון של כמה מאות עד אלפי שקלים בבניית הנכס הדיגיטלי האחרון שלכם אותו פוגשים מתעניינים של העסק לפני שיחת מכירה הוא מתכון בטוח לכשלון. כאשר שיעור ההמרה בדף נמוך, המסרים הם כללים ולא מתוכננים כך גם התוצאות שמתקבלות. דלות וספורדיות.

  1. עבודה מול כותב תוכן שמעולם לא עקב אחרי ביצועי הקופי שלו: רוב כותבי התוכן מסיימים את הפרוייקט מול מזמין העבודה ברגע שבו הוא אישר וקיבל את התוכן. הם לא מנהלים קמפיינים, הם לא מתעניינים בתוצאות ובוודאי לשא מתעניינים האם בעל העסק החזיר את ההשקעה שלו בדף ולכן זו טעות ראשונה ממנה יש להימנע
  2. על אותו משקל – עבודה מול מעצב דפי נחיתה שמעולם לא עקב אחר ביצועי העיצוב שלו: מעולם לא צפה בסרטוני הקלטות מסך, במפות חום, בגוגל אנליטיקס, בשיעורי גלילה ונטישה ומעולם לא בחן האם הדף שעיצב מליא את יעודו. האם מי שמבקר בדף ממיר באחוזים גבוהים, האם הוא עושה את התוצאות שמצופות ממנו והאם הוא החזיר את ההשקעה למי שהזמין ממנו את העבודה.

דף נחיתה מקצועי: הדרך להצלחה בקמפיין גוגל אדס

כשהסברתי לדני את החשיבות של דף נחיתה מקצועי, הוא היה קצת סקפטי. אבל אחרי שראינו את המספרים בפועל, הוא הבין למה שווה להשקיע.

דף הנחיתה שבנינו עבורו הצליח להגיע לשיעור המרה של 24% תוך חודש בלבד. מהפכת ההמרות הזו שינתה את העסק שלו מהקצה לקצה, כשהוא ראה עלייה חדה בכמות הלקוחות הפוטנציאליים והכנסות משופרות. ככה נראה הקמפיין של דני שמפנה לדף נחיתה בתחום מאוד תחרותי!

המסקנה: אל תחסכו במקום הלא נכון

אם אתם משקיעים כסף בקמפיין גוגל אדס, דף הנחיתה הוא המקום שבו הכל מתנקז. השקעה בדף נחיתה מקצועי אינה הוצאה – היא השקעה מניבה.

אז אם גם אתם רוצים לעבוד עם מומחה גוגל אדס וליהנות מדף נחיתה שמגיע לשיאים של שיעור המרה, אני מזמין אתכם ליצור קשר. כי בעולם השיווק, אין מקום לפשרות.

 

 
 

התוכן עניין אותך? בואו להפוך את העניין לעסקים!

colored play icon
colored star icon

נשמח להכיר אותך ולשמוע על אתגרי השיווק שלך. פגישת ייעוץ ראשונית חינם – בואו לגלות איך נוכל לעזור גם לעסק שלך לצמוח!

קריאה נוספת