מומחה גוגל אדס ושיווק הוליסטי, החל מאסטרטגיית שיווק ועד חוויית המשתמש, ניהול מדיה חברתית ומדיה ממומנת, SEO מתקדם ופיתוח אתרים.
זה היה יום שלישי טיפוסי כשקיבלתי שיחת טלפון מלקוח חדש. נקרא לו דני. דני, בעל עסק קטן לעבודות חשמל, נשמע נלהב במיוחד. הוא סיפר לי בגאווה על דף הנחיתה החדש שלו, שעלה לו רק 500 שקלים, ושאל מתי אנחנו מתחילים להריץ את קמפיין גוגל שלו.
עצרתי לרגע, ואז עניתי: "דני, אני לא בטוח שזה רעיון טוב."
"מה? למה?" שאל בתדהמה.
"הבעיה היא," הסברתי, "שדף נחיתה זול יכול לעלות ביוקר. רוצה לדעת למה?"
וכך התחיל השיעור הקטן שלנו על האומנות של בניית דף נחיתה אפקטיבי.
כשמומחה גוגל אדס מנהל קמפיין, המטרה היא להביא את הקהל הכי מדוייק ונכון לדף הנחיתה. אבל מה קורה אם הדף הזה לא מצליח להמיר את המבקרים ללקוחות? הקמפיין מאבד מהאפקטיביות שלו, ועלויות הקליקים ימחקו מהר מאוד, ברוב המקרים כבר בשבוע הראשון את כל ה"חסכון" שלכם על הדף ומבלי שתראו החזרים משמעותיים.
דמיינו שהשקעתם אלפי שקלים בקמפיין, וכל קליק עולה בין 5 ל-30 ש"ח. אם רק 2% מהמבקרים בדף שלכם משאירים פרטים (שיעור המרה נמוך), ההפסד הפוטנציאלי אדיר. לעומת זאת, דף נחיתה מקצועי, עם שיעור המרה גבוה, יכול לשנות את כל התמונה.
כשאני בונה דפי נחיתה, אני שם לעצמי מטרה להגיע לשיעורי המרה של 23% ומעלה – מספרים שבולטים משמעותית לעומת הסטנדרט המקובל בתחום, שהוא 4-6%. מה שזה אומר בפועל שסטטיסטית אחד מכל 4 מבקרים מהקמפיין ימיר – יעבור תהליך שבסופו הוא יקבל החלטה ליצר קשר עם העסק. זה לא קורה במקרה. דף נחיתה איכותי הוא תוצאה של חשיבה מעמיקה, המון המון ניסיון ובעיקר תכנון קפדני, הכוללים:
מומחה גוגל אדס מבין שהמטרה אינה רק להביא קליקים ומבקרים לדף, אלא להבטיח שהמבקרים ימירו ללידים. לכן, דף נחיתה עם שיעור המרה גבוה מפחית משמעותית את עלות לליד (CPL) בקמפיין.
לדוגמה:
אם יש לכם 1,000 מבקרים בדף הנחיתה:
עכשיו דמיינו את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בפער הזה, במיוחד אם כל ליד שווה לכם מאות או אלפי שקלים. הסיכוי שיסגרו עסקאות גובר ככל שיש יותר לידים וככל שנעשתה עבודת תכנון נכונה יותר שתחמם את הלידים לקראת מכירה כך מתוך הלידים אחוזי הסגירה יהיו גבוהים יותר.
אז הכיוון מתחיל להתבהר. חסכון של כמה מאות עד אלפי שקלים בבניית הנכס הדיגיטלי האחרון שלכם אותו פוגשים מתעניינים של העסק לפני שיחת מכירה הוא מתכון בטוח לכשלון. כאשר שיעור ההמרה בדף נמוך, המסרים הם כללים ולא מתוכננים כך גם התוצאות שמתקבלות. דלות וספורדיות.
כשהסברתי לדני את החשיבות של דף נחיתה מקצועי, הוא היה קצת סקפטי. אבל אחרי שראינו את המספרים בפועל, הוא הבין למה שווה להשקיע.
דף הנחיתה שבנינו עבורו הצליח להגיע לשיעור המרה של 24% תוך חודש בלבד. מהפכת ההמרות הזו שינתה את העסק שלו מהקצה לקצה, כשהוא ראה עלייה חדה בכמות הלקוחות הפוטנציאליים והכנסות משופרות. ככה נראה הקמפיין של דני שמפנה לדף נחיתה בתחום מאוד תחרותי!
אם אתם משקיעים כסף בקמפיין גוגל אדס, דף הנחיתה הוא המקום שבו הכל מתנקז. השקעה בדף נחיתה מקצועי אינה הוצאה – היא השקעה מניבה.
אז אם גם אתם רוצים לעבוד עם מומחה גוגל אדס וליהנות מדף נחיתה שמגיע לשיאים של שיעור המרה, אני מזמין אתכם ליצור קשר. כי בעולם השיווק, אין מקום לפשרות.
נשמח להכיר אותך ולשמוע על אתגרי השיווק שלך. פגישת ייעוץ ראשונית חינם – בואו לגלות איך נוכל לעזור גם לעסק שלך לצמוח!
Made with 💜 by Converty