Converty
מי לא היה רוצה לקוחות איכותיים ומחויבים?

לידים אורגניים - המפתח שלך להצלחה 🔑

לידים סקפטיים? עייף מפרסום ממומן? קידום אורגני ב-SEO יביא לידים שכבר בוטחים בך. בנה זרם לקוחות יציב שישרוד כל סערה. מכירות קלות יותר, עסק חזק יותר

 
SEO על ידי Converty
בניית קישורים לקידום אתרים מאת Converty
 
אולי כבר יש לך לידים, אבל האם הם באמת מה שהעסק שלך צריך?

במה שונה לקוח שמצא אותך באופן טבעי מלקוח שהושג דרך פרסום ממומן? 😓

פניות אורגניות מגיעות מלקוחות המצוידים במידע רב על העסק והערך הייחודי שלו. התוצאה? פונים משוכנעים יותר ומוכנים לסגור עסקה

 

ללא תלות בתקציבי פרסום גבוהים: SEO מייצר לידים איכותיים וחמים, מפחית תלות בפרסום ממומן. אפשרי גם בתקציב קטן.

בולטות טבעית ואמינות בחיפוש: חלק מהגולשים מתעלמים ממודעות ובוטחים יותר בתוצאות אורגניות.

נוכחות מתמשכת ואמינה ברשת: קידום אורגני מבטיח יציבות ארוכת טווח ומייצר אמינות לעסק.

הצגת העסק כאוטוריטה: SEO מקדם מומחיות, מאפשר שיתוף ידע ומיצוב כמומחה בתחום.

גיוס לקוחות רלוונטיים: מפגיש אותך עם לקוחות שמחפשים את האקסטרה ורוצים ללמוד עוד.

תמורה גבוהה להשקעה: עלות-תועלת מעולה לטווח ארוך, זול משמעותית מפרסום בלבד.

 
 
 
 

לא מוכרים לך סיפורים, קידום אורגני אמיתי

whatsapp with us icon
colored star icon

אנחנו עושים את זה שונה, נייצר לך ערך אמיתי, שלח הודעה ונספר לך איך:

Background vector

זוהי גישת הקידום האורגני המתקדמת שלנו:

נשנה את הגישה שלך ל-SEO. איך? נבנה אסטרטגיה אישית שתיצור מסע דיגיטלי מלא ללקוחות שלך.

נתחיל מהרגע שהם פוגשים אותך בגוגל. דרך תוכן מעולה ואופטימיזציה חכמה, נקדם את האתר שלך באופן טבעי. המטרה? להפוך אותך למומחה אמין בעיניהם.

בסוף התהליך, הלקוחות יראו בך את הפתרון המושלם. כשתגיע לשלב המכירה, הם כבר יהיו מחוברים אליך והבחירה בך תהיה ברורה.

זה לא רק על טכניקות SEO. זה על בניית קהילה של לקוחות מרוצים שמשלמים. בקיצור – נתאים את המסע הדיגיטלי בדיוק ללקוחות שלך.

מסע לקוח 96%
משפך שיווקי מלא 93%
תוצאות צפויות ומדידות 97%
colored star icon

קידום אורגני עם Converty

1

זיהוי מילות מפתח

נבצע מחקר הכי טוב בארץ בהתחייבות לזיהוי מילות מפתח רלוונטיות שהקהל שלך מחפש

2

הזרקת תוכן איכותי

מידי חודש נוודא יצירת תוכן מועיל, מעניין ומקצועי התואם לצרכים ולשאלות של הקהל

3

אופטימיזציה פנימית באתר

הכללת מילות מפתח בכותרות, תיאורי מטא, וברחבי התוכן באופן טבעי באתר שלך

4

אתר ידידותי לנייד

נוודא שהאתר שלך מותאם לנייד ומספק חווית משתמש טובה במכשירים ניידים

5

מהירות טעינת דף

אופטימיזציה של האתר לטעינה מהירה וחלקה של כלל דפי האתר

6

בניית קישורים

בניית קישורים איכותיים מאתרים מוכרים להגברת דירוג החיפוש של האתר שלך

והכל כדי לחדד ולהרחיב את ההישגים:

מה באמת חשוב? תוצאות עסקיות ושותף שאפשר לסמוך עליו 🎯

אנחנו הכי טובים בלזהות מה הכי חשוב כדי לקדם אותך בגוגל, אנחנו יודעים איפה להשקיע את המאמצים שלנו כדי לייצר לך מקסימום השפעה במינימום עלות.

למרבה הצער, שוק הקידום האורגני בישראל רווי בשרלטנים שמוכרים כזבים תוך ניצול ציני של חוסר הידע של בעלי עסקים. מושכים זמן מבלי לספק תוצאות כלשהן. אנחנו פה כדי להציג משהו רענן ואחר.

אנחנו הכי טובים בתחום – בפער. אחרי שנים של עבודה מבפנים מטעם גוגל יש לנו מומחיות ייחודית. אנחנו יודעים איך לייצר לקדם את האתר שלך כך שייצר לך לידים איכותיים, מדוייקים, במחיר משתלם ובקצב מסחרר. אנחנו הולכים לפתוח לך ברז של לידים. זה לא יקרה ביום, זה תהליך, אבל בסופו של התהליך יהיה לך ערוץ שיווק יציב שמייצר לעסק שלך לידים באופן יציב וצפוי.

אנחנו לא פה כדי למכור לך אשליות, במקום הראשון בגוגל יש מקום רק ל-1 ואם זה היה קל כולם היו עושים את זה אך אם חיפשת שותף אמין שילחם בשבילך כל יום, הגעת למקום הנכון.

line vector
שותף SEO מהימן של Converty
colored like icon
Background vector

וזה לא הכל - אנחנו מחוייבים להצלחה

עם כוונות טובות בלבד,  לא מנצחים בגוגל.

לשמחתנו, אנחנו גם הכי טובים בתחום, בפער. אחרי שעבדנו עבור גוגל וצברנו ניסיון ייחודי שמקדם לא יכול לרכוש גם במאה שנה של עבודה אנחנו מתחייבים לך, אם נבחר לעבוד איתך ולקבל אותך כלקוח שלנו: לא משנה מה התחום שלך, נדע לייצר לך תוצאות. 


line vector
100% guaranty
colored like icon
Background vector

הזמינו פגישה לבדיקת התאמה ללא התחייבות

זה הזמן שלך לזוז! אף אחד לא יכול לעשות את הצעד הזה במקומך, צריך לזכור שתוצאות בינוניות בדיגיטל הן תוצאה של מעשים או אי מעשים ולא גזרה משמיים. כל מה שנשאר לך זה ללחוץ כאן למטה ולתאם איתנו שיחת זום או טלפון. נשוחח, נענה על כל השאלות שלך ונבדוק אם יש בינינו כימיה. אנחנו לא מתאימים לכולם, אבל אם הלב והראש שלך במקום הנכון, יכול להיות שזה רק ההתחלה של קסם גדול! צעד קטן לקראת הצלחה גדולה 🌈

שעון מתקתק
scarce leads
background vector

שאלות נפוצות 🙈

אחרי שתקבע/י פגישת התאמה אנחנו ניגש להתכונן ולעשות את שיעורי הבית שלנו - אנחנו נשתמש במגוון כלים לבצע מחקר עומק על העסק שלך, השוק בו הוא פועל ועל התחרות שלך. אנחנו רוצים להגיע לשיחה מוכנים לייצר לך ערך כמו שמעולם לא פגשת. בסוף פגישת הייעוץ גם לנו וגם לך יהיה מושג טוב יותר האם יש בינינו התאמה לעבודה משותפת

קידום אורגני בגוגל, ידוע גם כ-SEO (Search Engine Optimization), הוא תהליך שבו משפרים ומתאימים אתר אינטרנט ואת התוכן שבו על מנת לגרום לו להופיע במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. מטרת הקידום האורגני היא להביא תנועה איכותית ורלוונטית לאתר, ללא צורך בתשלום עבור כל קליק או צפייה במודעה באמצעות פרסום ממומן.

הקידום האורגני כולל מספר אספקטים חשובים:

  1. אופטימיזציה של האתר (On-Page SEO): כוללת שיפורים בתוך האתר עצמו, כמו אופטימיזציה של תוכן, מבנה האתר, מהירות טעינת הדפים, שימוש בתגיות מטא רלוונטיות, אופטימיזציה של תמונות ועוד. המטרה היא להפוך את האתר לנגיש וחביב על גוגל ולשפר את חווית המשתמש.

  2. קידום אורגני מחוץ לאתר (Off-Page SEO): כולל פעולות שמתבצעות מחוץ לאתר עצמו, כמו בניית קישורים (Link Building) מאתרים אחרים כדי להגדיל את הדירוג, האמינות והרלוונטיות של האתר בפני גוגל.

  3. תוכן איכותי ורלוונטי: יצירת תוכן שמעניין, מועיל ורלוונטי לקהל היעד. תוכן שמשפר את המיקום בתוצאות החיפוש ומעודד אינטראקציה מצד המשתמשים.

  4. ניתוח ואופטימיזציה מתמדת: מעקב וניתוח של ביצועים ושיפורים רציפים על מנת להתאים את האתר לשינויים באלגוריתמים של גוגל ולהעדפות המשתמשים.

קידום אורגני הוא תהליך מורכב שדורש ידע מקצועי, סבלנות והתמדה, אך התוצאות הן בדרך כלל יציבות ומשמעותיות לאורך זמן.

היתרון הגדול של קידום אורגני הוא היכולת למשוך תנועה איכותית וסופר רלוונטית לאתר באופן טבעי וללא עלות ישירה על כל קליק, כפי שקורה בפרסום ממומן.

אנחנו סלקטיביים לגבי הלקוחות איתם אנו בוחרים לצאת לדרך משותפת ומקפידים לוודא היטב שיש התאמה נהדרת עבור שני הצדדים לפני שחותמים על הקוו בסוף החוזה. כתוצאה מכך, הלקוחות שאנו מכניסים למשפחת קונברטי נשארים איתנו לרוב לזמן ארוך. אבל הם עושים זאת כתוצאה מבחירה אישית וחופשיה שלהם ולא בגלל שהם כבולים בחוזה. החוזים שלנו תמיד היו ותמיד יהיו חוזים מחודש לחודש.

 

התשובה לשאלה הזו היא פשוטה מאוד - וכמובן תלויה בשאלה מהן התוצאות אותן רוצים לראות. אנחנו מכוונים לראות עליה בכמות הכנסיות האורגניות של מעל 10% לחודש מידי חודש החל מנקודת 90 יום להתחלת התהליך. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי יש נם גורמים נוספים שעלולים להשפיע על תהליך זה והוא מצריך סבלנות, אורך רוח והתמדה. נוסף על כך זה תלוי בנישה של העסק שלך, במצב התחרותי בשוק שלך ומידת הנכונות שלך להשקיע משאבים בהליך הקידום. באופן כללי ניתן לומר שקידום אורגני היא אסטרטגייה לטווח ארוך וכי בדרך כלל תוצאות משמעותיות ניתן לראות בתוך כמה חודשים, אך תהליך קידום אורגני הוא תהליך ארוך ויכול להימשך שנה ויותר.

 

ברור! אנחנו חושבים ששקיפות בתהליך היא תנאי הכרחי להצלחה. תקבלו דו״ח מוקלט בצורת וידאו מידי שבוע. בדו״ח תהיה סקירה על מספרים, תוצאות שהשגנו, מה ביצענו בשבוע החולף ומה תוכנית העבודה לשבוע הבא - אבל דוחות ומספרים זה לא הכל, תקבלו גם לינק לקביעת פגישה איתנו בכל מועד זמן שנוח לכם בה נוכל לרדת לעומק, לתכנן את עצמנו קדימה ולעבוד יחד על השיווק האורגני שלכם.

SEO שאלות נפוצות עם Converty
כשיחפשו אותך , ימצאו אותך.