מומחה גוגל אדס ושיווק הוליסטי, החל מאסטרטגיית שיווק ועד חוויית המשתמש, ניהול מדיה חברתית ומדיה ממומנת, SEO מתקדם ופיתוח אתרים.
האם אי פעם תהיתם למה כל כך מסובך לבחור אילו מוצרים לטרגט בקמפיין שופינג בגוגל? ובכן, יש לי חדשות מפתיעות בשבילכם – זה לא במקרה. בואו נתחיל מלדבר על הפיל בחדר: גוגל בעצם רוצה שתפרסמו את כל המוצרים שלכם. כן, גם את אותה חולצה במידה XS שנתקעה לכם במלאי מ-2019 או אותו מוצר שאתם בכלל לא תחרותיים בו ויש סיכוי נמוך שתצליחו למכור.
בואו נהיה כנים – לגוגל יש אינטרס ברור: כמה שיותר קליקים = כמה שיותר כסף. זה לא שהם רעים, הם פשוט… עסקיים מאוד. כשאתם מפרסמים את כל המוצרים שלכם, גוגל מרוויחה יותר קליקים, יותר תחרות, ובסוף – יותר הכנסות. אבל מה לגבי ROI שלכם? כאן נכנסת לתמונה האחריות שלכם. אז אני כאן בשבילכם, אעזור לכם לטרגט מוצרים בשופינג כמו מומחה גוגל אדס – הגיבור שאף אחד לא ידע שהוא צריך.
תחשבו על זה ככה: אם גוגל אדס היה משחק מחשב, אז מומחה גוגל אדס הוא השחקן שמצא את כל ה-cheat codes. הוא יודע:
חושבים שהאלגוריתם החכם של גוגל יעשה את כל העבודה? חשבו שוב. הנה מה שצריך לעשות:
כאן אתם בשליטה מלאה, וזו בדיוק ההזדמנות לעקוף את "ההמלצות הנדיבות" של גוגל:
סרטון 1: אסטרטגיית בחירת מוצרים בקמפיין Performance Max
סרטון 2: בחירת מוצרים בקמפיין שופינג ידני
זכרו – המטרה היא לא להילחם בגוגל, אלא לשחק את המשחק בחוכמה. עם הבנה נכונה של המערכת והכלים הנכונים, אפשר להפיק תוצאות מצוינות מקמפיין שופינג בלי לבזבז תקציב על מוצרים לא רלוונטיים.
נשמח להכיר אותך ולשמוע על אתגרי השיווק שלך. פגישת ייעוץ ראשונית חינם – בואו לגלות איך נוכל לעזור גם לעסק שלך לצמוח!
Made with 💜 by Converty